5 Eylül 2017 Salı

Avrupa'daki Gençlerimizin Eğitim Başarılarında Ailelerin Önemi​

Avrupa'daki Gençlerimizin Eğitim Başarılarında Ailelerin Önemi​

Anadolu Üniversitesi ve Milli Eğitim Bakanlığı işbirliği ile Batı Avrupa ülkelerinde yürütülen Açık Öğretim Ortaokulu ve Açık Öğretim Lisesi Batı Avrupa Programlarının kayıt başvuruları

‘’21. Yüzyılda Türkiye'nin önemli bir zenginliği olarak görülmesi gereken Avrupalı Türkler’in eğitim-öğretim fırsatları yönünden imkanları

Türk eğitim sisteminin Avrupa'da sunduğu hizmetler
Akademik öğretim talebinde bulunan yeni nesil gençler ve aileleri.

Çocukları yetiştiren, anne, abla, teyze, nine, hala gibi aile içindeki kadınların önemi.
Avrupa’daki Türkçe konuşan kadınların öğrenim düzeyi? 

Yrd. Doç. Dr. Atilla Doğan
Anadolu Üniversitesi
Batı Avrupa Programları Koordinatörü

Almanya’da seçime doğru - 2
Son 1 haftada seçim atmosferi
Türkiye ile olan gerginlik seçime nasıl yansıyacak
Almanya’da yaşayan Türkiye kökenliler bu gerginlikten nasıl etkileniyor?
Türkiye kökenliler ne düşünüyor?
İki ülke liderlerinin demeçleri ne anlama geliyor?
Türkiye - Almanya ilişkileri ne kadar kötüleşebilir?

Yrd. Doç. Dr. Sezgin MERCAN
Başkent Başkent Üniversitesi
Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Bölümü Öğretim Üyesi

Nevzat Hoca Anlatıyor – 26. Bölüm
Prof. Dr. Nevzat Gözaydın
İki dillilik- iki kültürlülük



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder